سریال

بهترین سریال های اکشن 2023 + فیلم های رزمی جدید

طرفداران ژانر اکشن همواره دنبال پیدا کردن اثر جدیدی برای تماشا بوده و در حال حاضر هم در جست و جوی لیست بهترین سریال های اکشن 2023 هستند. در ادامه این مقاله به معرفی سریال های اکشن جدید خواهیم پرداخت.

لیست بهترین سریال های اکشن جدید

اکثر علاقمندان به سینما و تلویزیون، عاشق فیلم‌های اکشن هستند و از تماشای صحنه‌ های هیجان‌انگیز مبارزه، تعقیب و گریز، بزن بزن و تیراندازی لذت می‌برند. فیلمسازان نیز که از علاقه مردم به این ژانر اطلاع دارند، هر سال سریال‌های اکشن متنوعی از جمله سریال‌ های ابرقهرمانی و هنرهای رزمی را تولید می‌کنند.
لطفا توجه داشته باشید که در این لیست سریال‌ها بر اساس تاریخ انتشارشان مرتب شده‌اند تا به راحتی بتوانید برنامه‌ریزی کنید و آن‌ها را تماشا کنید. همچنین در این لیست از عدم معرفی سریال‌های اکشنی که فصل جدیدشان در سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود خودداری کرده‌ایم و به جای آن، لیست جدیدترین سریال‌های اکشن را برای شما آماده کرده‌ایم. امیدواریم از تماشای این سریال‌ها لذت ببرید.

سریال کابوی کپنهاگ Copenhagen Cowboy

سریال کابوی کپنهاگ Copenhagen Cowboy

با شروع سال جدید، سریال “کابوی کپنهاگ” که یک ترکیب هیجان انگیز از درام، نوآر-تریلر و اکشن است، منتشر می شود. این سریال اثری از سازنده برجسته نیکولاس ویندینگ رفن است و با بازیگرانی همچون آنجلا بوندالوویک، فلور فریلوند، لولا کورتفیکسن و زلاتکو بوریک ساخته شده است.

داستان این سریال درباره ماجراجویی میوست که در دنیای تاریک و پرخطر کپنهاگ قرار دارد. در طول سفر خطرناک خود، او با رویدادهای غم‌انگیز و ماورایی مواجه می‌شود و به دنبال انتقامی شخصی از دشمن قدیمی خود می‌گردد.

سریال “کابوی کپنهاگ” یکی از بهترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای سال ۲۰۲۳ در دسته‌بندی سریال‌های اکشن است. به هیچ عنوان این سریال هیجان انگیز را از دست ندهید.

سریال آخرین بازمانده ما the last of us از بهترین سریال های خارجی 2023

سریال آخرین بازمانده ما the last of us

تاریخ انتشار «آخرین بازمانده ما» ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۵ دی ۱۴۰۱) بوده است. این سریال در ژانر درام و اکشن ساخته شده است. با امتیاز ۸.۸ از ۱۰ در سایت آی‌ام‌دی‌بی، شامل ۹ قسمت فوق العاده، توسط کریگ مزین و نیل دراکمن ساخته شده و با بازیگرانی چون پدرو پاسکال و بلا رمزی به تصویر کشیده شده است.

داستان سریال درباره یک قاچاقچی است که ماموریت دارد نوجوانی به نام الی را در آخرالزمانی آمریکا به مقصدی امن انتقال دهد. آخرین بازمانده ما، پس از انتشار، با استقبال بسیار گرم بینندگان روبرو شده است و توانسته است امتیازات بسیار خوبی کسب کند. این سریال به عنوان بهترین سریال خارجی اکشن سال ۲۰۲۳ به دلیل بازیگری برجسته بازیگران، فیلمنامه قوی، طراحی صحنه و دکوراسیون و موسیقی متن شگفت انگیزش، تحسین بسیاری از منتقدان را به دنبال داشته است. علاوه بر این، این سریال به لقب بهترین اقتباس لایو اکشن از یک بازی ویدیویی نیز دست یافته است.

سریال خارجی متهم accused 2023

سریال خارجی متهم accused 2023

“متهم”، به صورت یک آنتالوژی با 15 داستان مجزا، قصد دارد درباره‌ی جنایت و مجازات صحبت کند. یکی از موارد جذاب این سریال این است که هر قسمت در شهری جدید شروع می‌شود و در دادگاه آغاز می‌گردد. نخستین لحظات داستان ما را به جرم متهمان و روش دستگیری آنها معرفی نمی‌کند. اما به مرور زمان و در طول هر قسمت، با متهم بیشتر آشنا می‌شویم و متوجه می‌شویم که چگونه تصمیمات یک شخص عادی، زندگی خود و اطرافیانش را برای همیشه تغییر می‌دهد.

سریال خارق العاده Extraordinary 2023

سریال خارق العاده Extraordinary 2023

بازیگران مطرح این سریال شامل مایرید تایرس، سوفیا آگزنهام، بلال حسنا و لوک رولاسون می‌باشند. انتشار این سریال در تاریخ 23 ژانویه 2023 (3 بهمن 1401) بوده و در ژانر ابرقهرمانی، کمدی و اکشن قرار دارد. با امتیاز7.8 آی‌ام‌دی‌بی ، این سریال شامل 8 قسمت است و توسط اما موران ساخته شده است. داستان آن دختری به نام جن را به تصویر می‌کشد که در تلاش است تا نیروی ویژه‌ای را کشف کند. این سریال جزء بهترین سریال‌های اکشن سال 2023 می‌باشد امیدواریم از مشاهده آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: پرفروش ترین فیلم جهان 2023

سریال دسته گرگ ها wolf pack

سریال دسته گرگ ها wolf pack

در تاریکی شب، یک آتش بزرگ در جنگل‌های کالیفرنیا شعله ور می‌شود، اما این آتش تنها موجودی کهن‌سال و ترسناکی را از خواب طولانی بیدار می‌کند. دسته گرگ‌ها، سریال جذاب و هیجان‌انگیزی است که براساس کتابی با همین نام ساخته شده است. این سریال در ۲۶ ژانویه ۲۰۲۳ (۶ بهمن ۱۴۰۱) منتشر شده و در ژانرهای درام، ماورایی، اکشن و نوجوانانه قرار دارد. بازیگرانی مانند سارا میشل گلر، رودریگو سانتورو، آرمانی جکسون و بلا شپرد نقش‌های مهمی را در این سریال ایفا می‌کنند. با تماشای دسته گرگ‌ها، شاهد تغییرات بزرگی در زندگی دو نوجوان خواهید بود. امتیاز آی‌ام‌دی‌بی به این سریال 6.5 است و شما می‌توانید از هشت قسمت آن لذت ببرید.

سریال لاکوود و شرکا Lockwood & Co

سریال لاکوود و شرکا Lockwood & co netflix

سریال لاکوود و شرکا، یک سریال ماورایی، کاراگاهی، اکشن ماجراجویی و تریلر می‌باشد که در تاریخ 27 ژانویه 2023 (7 بهمن 1401) منتشر شد. این سریال که با امتیاز 7.4 از آی‌ام‌دی‌بی برخوردار است، توسط کاترین مورشید، جو کورنیش و ویلیام مک‌گرگور ساخته شده است. در این سریال، بازیگرانی مانند روبی استوکز، کامرون چپمن و علی حاجی-حشمتی حضور دارند.
سه نوجوان شجاع که عضو کمپانی لاکوود و شرکا هستند، در لندن با روح‌های خطرناک مبارزه می‌کنند. آن‌ها به دنبال افشای رازی هستند که تمام ماجراها را با کلی هیجان و اکشن پیش می‌برد.

با توجه به اینکه لاکوود و شرکا از جمله سریالهای رزمی 2023 و سریال‌های کارآگاهی شبکه نتفلیکس است، مخاطبانی که به دنبال یک سریال ماجراجویی و هیجان‌انگیز هستند، از تماشای این سریال بهره‌مند خواهند شد.

سریال دروغ‌های حقیقی 2023True Lies

سریال دروغ‌های حقیقی 2023True Lies

، ما باید به سراغ یک داستان هیجان انگیز و پرماجرا برویم. در سال ۲۰۲۳، سریال جدید اکشن تحت عنوان “دروغ‌های حقیقی” روی پرده می‌رود. ما با یک زن خانه‌دار صمیمی که در یک روستای کوچک زندگی می‌کند، آشنا می‌شویم. او به صورت ناخواسته کشف می‌کند که همسرش، که به نظر مشاور آرام و خونسردی به نظر می‌رسید، در حقیقت یک جاسوس بین‌المللی است. این خبر شوکه کننده از دستهاش برمی‌آید و او در تلاش است تا همچنان به عنوان یک زن قوی و مستقل برخورد کند.

حالا، زوج همراه با یکدیگر، باید با تمامی مشکلاتی که در پیش روشان قرار دارد، مقابله کنند. آنها در راهی پر پیچ و خم قرار می‌گیرند که همچنین از ازدواجشان نیز بستگی دارد. آیا آنها می‌توانند این موانع را پشت سر بگذارند و علاوه بر نجات خانواده خود، عشق و اعتماد به یکدیگر را بازیابی کنند؟

دروغ‌های حقیقی، سریالی است که با جذابیت ساختار داستان و بازی برجسته بازیگران مطرح، شما را در ماجراجویی هیجان انگیز خودش جا می‌دهد. با تماشای این سریال اکشن، شما در میان تاریکی‌های جهان جاسوسی قرار می‌گیرید و با شخصیت های قوی و منحصر به فردشان همراه می‌شوید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا