سریال

فصل جدید کودک شو با اجرای ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی، تئاتر و سینما در فصل جدید برنامه کودک شو که جدیدترین حضور او در عرصه هنرهای تصویری می باشد، اجرای مسابقه «کودک شو» را بر عهده دارد. ملیکا شریفی نیا پیش از این فعالیت حرفه‌ای خود را در حوزه کودک از سال ۱۳۸۶ با گذراندن دوره‌ های تخصصی و آموزشی تربیت مربی، شناخت هنر کودک، عروسک سازی کودک، انیمیشن و مبانی رنگ در مجموعه باران شروع کرد.
ملیکا شریفی نیا در حوزه‌های گوناگونی در زمینه کودک، فعالیت کرده است که از جمله آنها تصویرگری کتاب‌های کودک می باشد و تصویرگری کتاب «دیشب خدا را عاشق کردم» در سال ۸۲ از جمله تجربه‌های او به حساب می آیند.
از جمله فعالیت‌های ملیکا شریفی نیا در زمینه مجموعه‌های تلویزیونی کودک و نوجوان هم می‌توان به محله «گل و بلبل» و «بالش‌ها» اشاره کرد.

تهیه کننده فصل جدید کودک شو، حسین ربانی غریبی می باشد و رضا مهرانفر که در فصل های قبلی برنامه از عوامل اصلی برنامه بوده، کارگردانی فصل جدید کودک شو را به عهده دارد.
در فصل جدید کودک شو، آیتم ها و بازی های جدیدی در برنامه طراحی و تولید شده است که نیازمند دکورهای جدیدی بود. در حال حاضر ساخت این دکورهای جدید در روزهای پایانی خود است و به زودی در لوکیشن جدید فصل جدید این برنامه ضبط خواهد شد.

مطالب بیشتر: آغاز پیش تولید فصل جدید پایتخت

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا