فیلم

فیلم عروسی مردم

خلاصه داستان عروسی مردم

فیلم “عروسی مردم” که در سال 1398 ساخته شده، داستان زوجی جوان را به تصویر می‌کشد که برای تفریح به یک عروسی اعیانی می‌روند تا خوش بگذرانند. در این فیلم، مشکلاتی برای آن‌ها پیش می‌آید که باید آن‌ها را حل کنند. نام این اثر روزی دو میلیون بود که بعدها تغییر پیدا کرد.

بازیگران و عوامل فیلم عروسی مردم

فیلم عروسی مردم توسط مجید توکلی کارگردانی شده و علی سرتیپی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته است. نویسندگی فیلم را جمیله دارالشفایی بر عهده داشته است. بازیگران این فیلم شامل خسرو بامداد، سجاد تابش، محمد امامی، افسانه تهرانچی، نازنین بیاتی و شکیب شجره هستند

نقد و بررسی

این فیلم در بین منتقدان و بینندگان با نظرات مختلفی مواجه شده است. برخی از منتقدان این فیلم را به دلیل نشان دادن فرهنگ و رسوم ایرانی، تحسین کرده‌اند. اما برخی دیگر از منتقدان، این فیلم را تکراری و بدون ایده جدیدی ارزیابی کرده‌اند. همچنین، برخی این فیلم را بیشتر یک ویدئو تبلیغاتی تا یک فیلم سینمایی می‌دانند. در کل، به نظر می‌رسد که این فیلم موجب بحث و گفتگو شده است و نظرات مختلفی را درباره آن شنیده می‌شود.

در فیلم “عروسی مردم” بیشتر داستان در عروسی و موسیقی، لباس‌های مجلسی و آرایش‌های جلب توجه کننده رخ می‌دهد. البته، در فیلم صحنه‌هایی از مصرف الکل یا اقدام به دزدی نیز وجود دارد.

در تمام طول فیلم، با امکانات عروسی و دردسرهای آن مواجه می‌شویم. اما پایان فیلم، ما را غافلگیر می‌کند، چراکه متوجه می‌شویم که همه این دردسرها، در ذهن افراد بوده و عینیت نداشته‌اند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا