اخبارنقد فیلم

معرفی فیلم سینمایی سال گربه + جزئیات و نکات فیلم

فیلم جدید بهرام افشاری با عنوان “سال گربه”، یک کمدی سینمایی است که در عید فطر 1403 در سینما های کشور اکران شد. این فیلم که توسط مصطفی تقی زاده کارگردانی و توسط سعید خانی تهیه شده است، با حضور بازیگران معروف به تماشاچیان خود وعده یک تجربه سرگرم ‌کننده را می ‌دهد. امیدواری وجود دارد که “سال گربه” به عنوان یکی از فیلم‌ های پرفروش سال شناخته شود. در این مطلب از وب سایت موزیک سلام ، به بررسی بخشی از جزئیات و نکات فیلم سینمایی سال گربه می‌ پردازیم.

خلاصه داستان فیلم سینمایی سال گربه

خلاصه داستان فیلم “سال گربه”، با بازیگری بهرام افشاری، درباره یک فرد است که آرزو دارد مشهور شود و برای این هدف هر راهی را انتخاب می‌ کند. این فیلم سینمایی کمدی به مدت ۱۰۵ دقیقه در سال گذشته تولید شده است و تولید آن حدوداً ۲ ماه طول کشیده است.

بازیگران فیلم سینمایی سال گربه

بازیگران فیلم  کمدی “سال گربه” شامل بهرام افشاری، سارا بهرامی، رضا رشیدپور، هومن برق ‌نورد، علی اوجی، حمید معصومی نژاد، شبنم قربانی، نوشین تبریزی، لادن ژاوه وند و مرتضی تقی زاده هستند.

برخی از نکات جالب درباره فیلم سینمایی سال گربه:

فیلم کمدی سال گربه در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و نامزد دریافت یازده جایزه بود که در نهایت دو جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (بهرام افشاری) و بهترین تدوین (مرتضی سوری) را از آن خود کرد.
این فیلم با اقبال منتقدان و تماشاگران روبرو شد و به یکی از پرفروش ‌ترین فیلم‌ های سال 1403 تبدیل شد.

  • این دومین همکاری بهرام افشاری و مصطفی تقی ‌زاده بعد از فیلم ” زرد” است.
  • سارا بهرامی برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد.
  • فیلم سینمایی سال گربه اولین فیلمی است که رضا رشیدپور در آن به عنوان بازیگر حضور دارد.
  • موسیقی این فیلم توسط پیام آزادی ساخته شده است.
  • یکی از نقاط جذاب فیلم، حضور داشتن حمید معصومی ‌نژاد، که سال‌ها به عنوان خبرنگار صدا و سیما در شهر رم فعالیت داشته است، می باشد.

پوستر رسمی فیلم سال گربه

سخن پایانی

فیلم سینمایی سال گربه با بازی بهرام افشاری، سارا بهرامی، هومن برق ‌نورد، شبنم قربانی، نوشین تبریزی و رضا رشیدپور به روایت داستانی کمدی از تلاش ‌های یک جوان برای مشهور شدن می ‌پردازد. اگر به دنبال فیلمی کمدی و سرگرم‌ کننده هستید، “سال گربه” می‌ تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان فیلم سینمایی تمساح خونی+ نقد و نظرات منتقدین

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا