سریال

بررسی فصل دوم سریال زخم کاری: بازگشت+ معرفی عوامل سریال و عکسهای بازیگران

معرفی و بررسی سریال زخم کاری، فصل دوم: بازگشت

بلاخره پس از گمانه زنی های زیاد درباره داستان فصل دوم سریال ” زخم کاری ” سرانجام قسمت اول، فصل دوم این سریال صبح روز 17 شهریور 1402 منتشر شد. این سریال ساخته جدید محمد حسین مهدویان می باشد.

زخم کاری2 بازگشت

 

بررسی داستان فصل دوم سریال زخم کاری، بازگشت

همانطور که در تیتراژ اول این فصل نشان داده، این فصل برگرفته از نمایشنامه دیگری از شکسپیر با اسم ” هملت ” ساخته شده است. فصل اول سریال زخم کاری همچنین بر اساس کتاب بیست زخم کاری، نوشته شده توسط محمود حسینی زاد، ساخته شد که آن کتاب هم بر اساس ” مکبث ” شکسپیر نوشته شده بود.

در این فصل مرتضی امینی تبار که بازیگر نقش میثم پسر مالک را به عهده دارد، شخصیت محوری این فصل است. اما نکته قابل توجه این است که او با تلاش فراوان با استفاده از اکت و لحن های کاراکتر مالک با بازی جواد عزتی، توانسته است که در شکل گرفتن موقعیت و وضعیت جدید خود به عنوان جانشین مالک کمک کند.

میثم قرار است هملتی باشد که به تازگی پدرش را از دست داده است، و مادرش با یک آدم با نفوذی که در گذشته به پدرش نزدیک بوده وارد رابطه شده است. بلاخره در این فصل جدید از یک کاراکتری که در پشت پرده فصل اول بود، رونمایی شد، شخصیتی به نام طلوعی با بازی کامبیز دیرباز که اسمش را بطور مستمر و مداوم از زبان شخصیت های فصل قبلی شنیده بودیم. در این فصل کامبیز دیرباز با شخصیت طلوعی در قامت یک مرد میانسال مرموز ظاهر شده است.

دانلود فصل دوم زخم کاری

زخم کاری2: بازگشت

بهترین و کامل ترین بازی فصل دوم هم به رعنا آزادی ور در نقش سمیرا می رسد، سمیرا با عبور از یک بحران شدید روحی روانی، حالا به قدرت سابق خود برگشته است و الان می خواهد پسرش را مدیریت کند.

مهدویان کارگردان این سریال برای مخاطبی که تشنه دیدار مالک است، همچنان امیدهایی را باقی گذاشته و آن را در همان دقیقه های آغازی قسمت اول نشان می دهد. جسدی که غیب شده، یا دزدیده شده و یا اتفاق دیگری برایش افتاده. البته پایان بندی قسمت های سریال هم سوال برانگیز است. این همان چیزی است که مخاطب انتظار دارد و فیلمساز هم انتظار و توقع مخاطب را برآورده می کند. موقعیت جدید شخصیت های آشنا و معرفی شخصیت های جدید در قسمت اول این فصل به نمایش درآمد.

مطالب بیشتر: بیوگرافی کیانو ریوز و همسرش

زخم کاری: بازگشت

معرفی بازیگران و عوامل فصل دوم سریال زخم کاری، بازگشت

بخشی از بازیگران فصل اول سریال زخم کاری در فصل دوم هم حضور دارند. آنطور که از عوامل سریال زخم کاری اعلام شده است، هنرمندانی از جمله جواد عزتی، مرتضی امینی تبار، رعنا آزادی ور، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال می باشند که در فصل دوم هم حضور دارند.

هنرمندانی از جمله مهران غفوریان، کامبیز دیرباز و الناز ملک در فصل دوم به جمع بازیگران فصل اول اضافه شدند. همچنین چند چهره جدید بازیگری هم برای اولین بار در سریال ،زخم کاری2 ؛ بازگشت  به عرصه سینما و نمایش خانگی معرفی می شوند.

مطالب پیشنهادی: دانلود آهنگ زخم کاری شادمهر

زخم کاری2: بازگشت

عوامل دیگر فصل دوم سریال زخم کاری

  • کارگردان: محمد حسین مهدویان
  • تهیه کننده: محمد رضا تخت کشیان
  • فیلم نامه نویس: محمد حسین مهدویان
  • مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز
  • تدوین گر: سجاد پهلوان زاده
  • آهنگساز: حبیب خزایی فر
  • خواننده: محسن چاوشی

سخن پایانی

فصل اول سریال زخم کاری از آن نوع سریال هایی بود که درهر قسمت از آن مخاطب را پای نمایشگر میخکوب می کرد. فصل اول این سریال واکنش های مثبت زیادی را به خود جذب کرد و همین موضوع باعث شد تا محمد حسین مهدویان تولید فصل دوم زخم کاری با عنوان ” زخم کاری؛ بازگشت ” را کلید زد. حالا شما می توانید از تاریخ 17 شهریور ماه ساعت 8 صبح هر هفته جمعه ها، فصل دوم این سریال جذاب جدید که یک درام رازآلود است را تماشا کنید و لذت ببرید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا