سریال

برترین سریال های شبکه HBO + معرفی و تصاویر

در طول سال‌ها، HBO به خاطر درام‌های پرستیژش بسیار مورد توجه بوده است و برخی از بهترین برنامه‌های تلویزیونی ساخته شده را به جهان ارائه می‌کند. از درام‌های قدیمی مانند The Sopranos، Westworld، و Game of Thrones گرفته تا کمدی‌های فرعی مانند Veep و Insecure، این شبکه – و سرویس پخش جدید آن، Max – خانه بسیاری از سریال‌ های تماشای قرارهای یکشنبه شب بوده است که مخاطبان را مجذوب خود می‌کند. در و خارج از شبکه های اجتماعی پلتفرم استریم بیش از یک تغییر هویت را پشت سر گذاشته است. پس از راه اندازی به عنوان HBO Max در سال 2020، ماه گذشته به عنوان بخشی از ادغام برادران وارنر Discovery به Max تغییر نام داد. سریالهای برتر HBO را در این مقاله برای شما جمع آوری کرده ایم:

نمایش های شاخصی مانند Succession و Barry به پایان خود رسیده اند. با این ادغام، اخبار ناخوشایندی مبنی بر لغو چندین پروژه (برخی در میانه یا نزدیک به پایان تولید) یا به طور کامل از خدمت خارج شده است. از جمله موارد مورد علاقه طرفداران و منتقدان مانند Love Life، Legendary، Mrs. Fletcher، Minx، Gordita Chronicles و بسیاری موارد دیگر. در حالی که بینندگان برای از دست دادن برنامه های مورد علاقه خود عزادار هستند و به دنبال برنامه جدیدی برای تماشای (HBO) Max هستند، ما لیستی از بهترین برنامه ها را برای تماشا در این پلتفرم ارائه می دهیم.

 

سوپرانوها (1999-2007) The Sopranos

 

سوپرانوها (1999-2007) The Sopranos

شیدایی ضدقهرمانی، سوپر طرفدار HBO، عصر طلایی جدید تلویزیون – همه چیز از اینجا شروع می شود. سوپرانوها اولین نمایش عالی HBO در اولین نمایش آن در سال 1999 نبود، اما این نمایشی بود که الگوی نسلی از درام‌های تاریک، جدی و شخصیت محور در شبکه، از Deadwood گرفته تا Six Feet Under و The Wire را ایجاد کرد. بنابراین بازبینی حماسه تونی سوپرانو، رئیس اوباش نیوجرسی (جیمز گاندولفینی بزرگ)، زیردستان عجیب و غریب، خانواده عمداً نادان او و درمانگری (لورین براکو) که او پس از تحمل حملات هراس ناتوان کننده به او مراجعه می کند، یک عنصر تاریخی دارد. اما شهرت این سریال به عنوان سرمایه – نوع مهمی از لذت های آن کمتر می فروشد. در کنار شخصیت‌های ظریف و طرح‌های پیچیده بافته‌شده، سکانس‌های رویایی شگفت‌انگیز، شوخ طبعی عاقلانه و بازی‌های فوق‌العاده از گروه بازیگران بزرگی وجود دارد که ادی فالکو، مایکل ایمپریولی، استیون نیز در آن حضور دارند که  آنرا یکی از سریالهای برتر HBO کرده است . Van Zandt، Tony Sirico، Drea de Matteo، Steve Buscemi، و بسیاری دیگر. هر شش فصل ضروری هستند. متأسفانه، فیلم پیش درآمد 2021 The Many Saints of Newark چنین نیست. .

 

 

جانشینی (2018-2023) Succession

 

جانشینی (2018-2023) Succession

عدم گنجاندن این سریال گناه خواهد بود، به خصوص که فصل چهارم و آخر به یک نتیجه غم انگیز رسیده است. این سریال که به عنوان یک کمدی کمدی مبدل به عنوان یک درام توصیف شده است، به دنبال لوگان روی، رئیس Waystar RoyCo.، یک شرکت رسانه ای قدرتمند است که ویژگی های زیادی با فاکس نیوز واقعی دارد. وقتی او به سن پیری می رسد، سه فرزند از چهار فرزندش تشنه کسب مقام برتر به عنوان مدیرعامل هستند. در چهار فصل، خیانت های خانوادگی، ملاقات مجدد، خنجر زدن از پشت، اشک، طلاق، خرید و فروش وجود دارد. اما مهم‌تر از همه، بازی‌های الهام‌بخشی در کل بازیگران وجود دارد: برایان کاکس کهنه‌کار در نقش پدرسالار بی‌رحم، جرمی استرانگ در نقش وارث (و دختر بچه اینترنت) کندال روی، سارا اسنوک در نقش شیو روی، متیو مک‌فایدن در نقش تام وامسبگانز، و کایران کالکین در نقش رومن روی.

 

بازی تاج و تخت (2011-2019) Game of Thrones

 

بازی تاج و تخت (2011-2019) Game of Thrones

از سریالهای برتر HBO «بازی تاج و تخت» است که بدون شک بزرگترین پدیده فرهنگی نمایشگر کوچک از زمان «سوپرانوها» است. دلیل خوبی وجود دارد که سریال در فصل های 1 تا 7 به طور متوسط 32.7 میلیون بیننده در هر قسمت داشت و در فصل هشتم و آخرین آن به 46 میلیون بیننده متوسط رسید. این ساعت از ابتدا تا انتها هیجان انگیز است، با فصل پایانی قطبی. این نمایش بر اساس رمان‌های جورج آر آر مارتین، داستان‌های متعددی را در مورد مبارزه برای تاج و تخت آهنین در قاره باستانی وستروس در هم می‌پیچد. جدای از اجراهای ستاره ساز، سکانس های مبارزه و جنبه های فانتزی به تنهایی ارزش وقت گذاشتن روی این شاهکار هشت فصلی را دارند. اگرچه نمایش به دلیل استفاده بیش از حد از تجاوز و خشونت علیه زنان به دلیل ارزش شوک‌آور، نقدهای مناسبی را دریافت کرده است، اما نمایش به ندرت لحظه‌ای کسل‌کننده دارد و لحظات تکان‌دهنده سرشار هستند (نکته: عروسی سرخ یکی از تکان‌دهنده‌ترین رویدادهاست. لحظات تلویزیون). دلیلی وجود دارد که سریال Game of Thrones دومین سریال تلویزیونی پر جوایز تاریخ امی است.

 

 

بازی تاج و تخت (2011-2019) Game of Thrones

 

House of the Dragon (2022-)

اچ‌بی‌او می‌دانست که بازی تاج‌وتخت را با موفقیت روبرو کرده‌اند، و طرفداران سریال برای چیزهای بیشتری فریاد می‌زدند. وارد درام پر اکشن House of the Dragon شوید. داستان 172 سال قبل از تولد دنریس تارگرین اتفاق می افتد و دو دوست صمیمی به نام های رینیرا تارگرین (اما دارسی) و آلیسنت هایتاور (اولیویا کوک) را از کودکی تا بزرگسالی دنبال می کند. دوستی آنها پیچ و خم می شود زیرا این دو زن در حالی که وظایف سلطنتی خود را انجام می دهند و خانواده های خود را برای داشتن یک میراث محترمانه آماده می کنند، رو به رو می شوند. تنها سه اژدها در بازی تاج و تخت وجود داشت، اما مطابق با عنوان آن، این نمایش یک پرواز کامل از آنها دارد. خانه اژدها منظره‌ای است که به همان اندازه، اگر نگوییم بیشتر، لحظه‌های شگفت‌انگیز دارد که از سریالهای برتر HBO می باشد.

 

 

تمرین (2022-) The Rehearsal

 

تمرین (2022-) The Rehearsal

اگر فکر می‌کنید می‌توانید حدس بزنید که The Rehearsal درباره چیست، از اینکه ببینید چگونه سریال در طول فصل چگونه می‌پیچد، شگفت‌زده خواهید شد. ناتان فیلدر، از شهرت Nathan For You، در ابتدا بینندگان را به این باور می رساند که این برنامه در مورد کمک به مردم برای آماده شدن برای مکالمات ناراحت کننده با تمرین از قبل است. راهنمایی و رویکرد فیلدر یک نمایش ناخوشایند و به اندازه کافی سرگرم‌کننده را ایجاد می‌کند – اما همه چیز به سرعت تغییر می‌کند، تا جایی که در نیمه‌های فصل زمانی که یکی از سوژه‌ها همه چیز را از مسیر خود دور می‌کند، به یک طرح کاملاً جدید تبدیل می‌شود. تمرین پر از تنش های بی امان و استرس زا است، اما در مورد این نمایش مورد استقبال قرار گرفته است که یکی از سریالهای برتر HBO است.

 

 

من ممکن است تو را نابود کنم (2020) I May Destroy You

 

من ممکن است تو را نابود کنم (2020) I May Destroy You

من می‌توانم تو را نابود کنم که توسط مایکلا کوئل خارق‌العاده و با بازی آن ساخته شد، تصویری تزلزل ناپذیر و صادقانه از زنده ماندن از یک رویداد آسیب‌زا است. این نمایش داستانی است که برای کوئل اتفاق افتاده است. در سال 2018، او به حضار گفت که هنگام کار در برنامه خود، آدامس، مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است. من می‌توانم تو را نابود کنم، کوئل را در نقش آرابلا دنبال می‌کند، نویسنده‌ای که در حمام باشگاه مورد حمله قرار می‌گیرد و به سفری تامل برانگیز می‌رود تا بسته شود. این ساعت بسیار الهام‌بخش و جذاب است، با لحظاتی آرام که به چنین موضوع تاریکی شادابی می‌بخشد. دلیلی وجود دارد که برنده جایزه امی برای نویسندگی برجسته برای سریال محدود یا گلچین شد.

 

 

هک ها (2021 تا کنون) Hacks 

ژان اسمارت نقش دبورا ونس، کمدینی را بازی می‌کند که دهه‌ها موفقیت‌های مشابهی را پشت سر گذاشته است. دنیای او زمانی تغییر می کند که با آوا (هانا اینبیندر)، نویسنده تلویزیونی اخراج شده اخیراً که دیگر گزینه ها را ندارد، گیر می کند. این دو با هم جفت می شوند تا به دبورا کمک کنند تا عمل قدیمی خود را زنده کند تا حرفه کمدی خود را نجات دهد، سرنوشتی که در ترازو است. اگرچه این دو سر در ابتدا با هم کار می کنند، اما در نهایت می توانند با هم کار کنند، از یکدیگر یاد بگیرند و یک رابطه خاص ایجاد کنند.

 

The Last of Us (2023-تاکنون)

 

The Last of Us (2023-تاکنون)

یکی از سریالهای برتر HBO که به سختی می توان یک اقتباس مناسب از بازی ویدیویی به دست آورد، اما این مورد در مورد The Last of Us HBO صدق نمی کند، که داستان جذاب بازی اصلی را گسترش می دهد. فصل اول، که اخیراً آخرین نمایش خود را به نمایش گذاشت، یک نسخه لایو اکشن اقتباس شده از سفر جوئل و الی در یک دنیای پسا آخرالزمانی است که مملو از افراد آلوده به قارچی به نام Cordecyps است. الی در برابر عفونت مصون است و جوئل وظیفه دارد او را به یک گروه شورشی بیاورد که می تواند از چیزی که او را مصون می کند برای تولید واکسن استفاده کند. پدرو پاسکال و بلا رمزی در نقش قهرمانان این فیلم حضور دارند و The Last of Us نیز به عنوان مهمان توسط نیک آفرمن، ملانی لینسکی و موری بارلت به تماشاگران ارائه شد. کسانی که این بازی را بازی کردند، صدای برخی از بازیگران را به عنوان افرادی که صداپیشگی شخصیت‌های فرنچایز بازی را بر عهده داشتند، می‌شناسند، مانند اشلی جانسون، صداپیشگی الی، و مرل دندریج، که صداپیشگی مارلین را بر عهده داشت.

 

نیلوفر سفید (2021-تاکنون) The White Lotus 

 

نیلوفر سفید (2021-تاکنون) The White Lotus 

اگر به دنبال نمایشی هستید که بر پوچ بودن روحیه افراد ثروتمند تاکید کند، این برای شماست. هر فصل گروه متفاوتی را از طریق اقامت آنها در استراحتگاه سفید نیلوفر آبی (محلی به سبک چهار فصل) و نمایش های فاحش ثروت و امتیاز آنها دنبال می کند. جنیفر کولیج در دو فصل اول در نقش تانیا مک کووید، در کنار بازیگرانی که شامل کانی بریتون، سیدنی سوینی، موری بارتلت، جیک لیسی، ناتاشا راثول و مولی شانون (در فصل 1 و اوبری پلازا، تئو جیمز، مایکل ایمپری) می‌شوند، بازی می‌کند. و F. Murray Abraham (در فصل 2). مناطق زیبا لحن نمایش را تعیین کردند، با فصل اول در هاوایی و فصل دوم در سیسیل. قبل از فصل 3، گزارش شده که در یک White Lotus در تایلند

 

دختران (2012-2017) Girls 

 

دختران (2012-2017) Girls 

هانا هوروات ممکن است ناآگاه ترین و خودآگاه ترین فرد در تاریخ تلویزیون باشد. این در اولین نمایش دختران لنا دانهام مشهود است، زمانی که او می‌گوید: «فکر می‌کنم ممکن است صدای نسل خودم باشم. یا حداقل یک صدا. از یک نسل.» در حالی که تقریباً از هر شخصیتی که در بروکلین در دهه 2010 به دور هانا می چرخد متنفر بود، از دوست پسر او آدام (آدام درایور) تا دوستان سمی او، مارنی (الیسون ویلیامز) و جسا (جمیما کرک) ) دختران بصیر، سرگرم کننده است و در بی شرمی خود شکوفا می شود. (و ما هرگز فراموش نخواهیم کرد که مارنی در حال کاور کردن سریال «قویتر» کانیه وست بود.)

 

(2016-2022) Search Party 

 

(2016-2022) Search Party 

Search Party شما را سوار می کند و شما را در نقطه ای کاملاً متفاوت از جایی که در ابتدا شروع کرده اید، رها می کند. داستان با دوری (آلیا شوکت) شروع می شود که در جستجوی یک زن گمشده به نام شانتال، که اتفاقاً همکلاسی سابق او در کالج است، مجذوب می شود. دوری در یک رکود در زندگی خود که شامل دوست پسر بچه‌مانندش درو (جان پل رینولدز) و دو دوست صمیمی و کاملاً خود شیفته به نام‌های الیوت (جان ارلی) و پورتیا (مریدیت هاگنر) می‌شود، به دنبال شانتال می‌شود. حتی اگر آنها دقیقاً با هم دوست نبودند. در پایان پنجمین و آخرین فصل، Search Party به نمایشی کاملاً متفاوت تبدیل می‌شود – اما مطمئن باشید سفر ارزشش را دارد.

 

Insecure

 

ناامن (2016-2021) Insecure

عیسی رائه این سریال پنج فصلی تحسین شده را خلق کرد و در آن بازی کرد. Rae نقش شخصیت اصلی به همین نام را بازی می کند، یک زن سیاه پوست 30 ساله که در لس آنجلس زندگی می کند و هم به دنبال عشق و هم چیزی بزرگتر از شغل غیرانتفاعی بن بست خود است. به نظر می رسد بهترین دوست موفق او مولی (ایوان اورجی) آن را با هم داشته باشد. با این حال، همانطور که نمایش پیشرفت می کند، شکاف هایی در زندگی هر دو شروع می شود و چالش هایی در دوستی و روابط آنها با دوستان دیگرشان، تیفانی (آماندا سیلس) و کلی (ناتاشا راثول) ایجاد می شود. در حالی که این سریال همچنین به بررسی رابطه غیرمستقیم ایسا با دوست پسرش، لارنس (جی الیس) می‌پردازد، اما در نهایت داستانی درباره عشق مشترک بین دوستان است. نکته قابل توجه، نظارت بر موسیقی در سرتاسر این مجموعه در سطح بالایی قرار دارد، با مکان‌های برجسته‌ای خاص مانند «مورد سابق» از Mýa.

 

صنعت (2020 تا کنون) Industry

 

صنعت (2020 تا کنون) Industry

Industry که قرار است برای فصل سوم بازگردد، از همان ابتدا ساعتی جذاب است. فصل اول این درام، گروهی از فارغ‌التحصیلان اخیر با پیشینه‌های مختلف را دنبال می‌کند که به‌عنوان کارآموز در بانک سرمایه‌گذاری برتر لندن کار می‌کنند و برای به دست آوردن تعداد انگشت شماری از مشاغل موجود در این شرکت رقابت می‌کنند. هارپر استرن (Myha’la Herrold) دریچه ما به این درام پرتنش است و بینندگان در حالی که او موفق می شود راه خود را در سیستم فریب داده و دستکاری کند بدون توجه به اینکه در این روند به چه کسی صدمه می زند، می بینند. داستان های همکار فارغ التحصیلان در هم تنیده شده و گاه با یکدیگر برخورد می کنند. فصل دوم بر این تمرکز دارد که اعضای گروه به کجا ختم شدند، چگونه تغییرات عمده را مدیریت کردند، و عواقب اقدامات اغلب ناخوشایند آنها در فصل 1.

 

Veep (2012-2019)

 

Veep (2012-2019)

جولیا لوئیس-دریفوس در فیلم Veep در نقش سلینا مایر نقشی تعیین کننده برای حرفه خود ارائه می دهد. این سریال که به مدت هفت فصل پخش شد، با معاون رئیس جمهور سلینا و کارکنان بی‌نظیر او آغاز می‌شود، و بسیاری از شوخ طبعی‌ها ناشی از توانایی چشمگیر آن‌ها در دو برابر کردن هر اشتباهی که مرتکب می‌شوند و یافتن راهی برای بدتر کردن هر موقعیتی به‌طور تصاعدی است. سلینا که همیشه سیاستمدار جاه طلب است، امیدوار است که رئیس جمهور شود، اما باید از بی کفایتی خود و زن ستیزی که آمریکا بر اساس آن بنا نهاده شده است، بگذرد، زیرا او تلاش می کند میراثی به بزرگی FDR یا JFK را از خود به جای بگذارد. لویی-دریفوس توسط یک بازیگر تمام ستاره، از جمله آنا کلامسکی، تونی هیل، تیموتی سیمونز و گری کول احاطه شده است که ترکیب شیمیایی آنها کمدی را به سطح بعدی ارتقا می دهد.

 

به دنبال (2014-2016) Looking

 

به دنبال (2014-2016) Looking

جاناتان گروف، ستاره برادوی، در اوایل دهه 2010 با حضور مهمان در Glee و نقش‌های اصلی در فیلم‌هایی مانند Frozen، موفقیتی فراتر از تئاتر زنده پیدا کرد. در سال 2014، او در سریال Looking شبکه HBO بازی کرد که تنها برای دو فصل زنده ماند، اما تبدیل به یک سریال همجنس‌گرایانه شد و در نهایت تمام داستان‌های شخصیت‌ها را در فیلمی در سال 2016 گره زد. در این نمایش، گروف نقش پاتریک موری، یک توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی نوع A را بازی کرد که در سانفرانسیسکو با گروه دوستان همجنس‌باز خود که موری بارتلت و فرانکی جی آلوارز بازی می‌کردند، زندگی می‌کرد. مردم این نمایش را دوست داشتند، زیرا داستان های غم انگیزی درباره شخصیت های دگرباش ارائه نمی کرد و از تمایلات جنسی آنها به عنوان ابزار داستان استفاده نمی کرد. تایم در نقدی از نمایش در سال 2014 نوشت: «این فقط یک بخش معتبر از این است که این شخصیت‌ها چه کسانی هستند، چگونه زندگی می‌کنند و کجا زندگی می‌کنند.

 

ستاره زده (2021-اکنون) Starstruck 

 

ستاره زده (2021-اکنون) Starstruck 

خالق و ستاره رز ماتافئو نقش جسی، یک هزاره بی دست و پا نیوزلندی را بازی می کند که در لندن زندگی می کند و در دو شغل کار می کند که چندان به آن اهمیت نمی دهد. بهترین دوستش در تلاش برای کمی تفریح، او را به باشگاهی می برد تا شب سال نو را جشن بگیرد، جایی که یک ملاقات دوست داشتنی با یک مرد خوش تیپ (نیکش پاتل) به یک ایستگاه یک شبه منتهی می شود. او به زودی متوجه می شود که مرد، تام، یک ستاره محبوب سینما است. این زوج تلاش می کنند تا قرار ملاقات بگذارند، اما مهارت های ارتباطی وحشتناک مانعی پشت سر هم برای یک رابطه موفق وجود دارد. این کمدی سبک دل، گروهی سرگرم کننده از شخصیت های گروه دوستان جسی و به خصوص طنز خشک دارد.

 

در این لیست قسمتی از سریالهای برتر HBO را برای شما گردآوری کرده ایم که به زودی این سریالهای برتر HBO آپدیت و به روز خواهد شد.

مقالات مرتبط

نظرات 6

  1. The last of us واقعا معرکه بود من که اهل گیم نیستم و تا حالا هم بازی نکردم ولی بسیار جذب این سریال شدم دیگه چه برسه به گیمر ها و طرفداران این گیم

  2. جای سریال ایفوریا euphoria واقعا توو این لیست خالی بود با بازی فوق العاده ای که زندایا ایفا میکنه البته چون بیشتر تینیجر پسنده ممکنه سلیقه همه نباشه ولی من پیشنهادش میکنم به افرادی که فضای دبیرستانای آمریکایی و زندگی جوونای آمریکایی براشون جذابه

  3. اگه کسی The Rehearsal رو دیده میشه نظرشو بگه
    دنبال یه سریال توو همین سبک هام اگر مورد دیگه ای میشناسین بگین دوستان ممنونم🙏🏼

  4. حتماااا ختمااا حتمااا سودرانو ها رو ببینید واقعا به کسایی مه ندیدن حسودیم میشه😭😭
    بهترین بازی ها بهترین خط داستانی اگه به دنیای مافیایی علاقه دارنی اصلا از دست ندین این سریالو مجذوب شخصیتتی داستان میشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا