اخباربازی

زمان انتشار نقدها و امتیازهای بازی Alan Wake 2 مشخص شد

تازه‌ ترین اطلاعات در ارتباط با زمان انتشار نقد ها و امتیاز ها برای بازی ترسناک Alan Wake 2 به دست آمده است. این مطلب را فیلمو مگ بخوانید.

به تازگی اعلام شده که نقد ها و امتیاز ها برای Alan Wake 2 در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۲ (۲۶ اکتبر ۲۰۲۳) ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران منتشر خواهند شد، یعنی یک روز پیش از عرضه‌ی رسمی بازی.

همچنین پیش‌ خرید دیجیتالی بازی را داشته باشند، احتمالاً از تاریخ ۳ آبان (۲۵ اکتبر) می‌ توانند پری‌ لود بازی را از شبکه پلی‌ استیشن (PSN) دانلود کنند. البته باید تا ۲۷ اکتبر منتظر ماند تا بازی با آخرین به‌ روز رسانی از پیش نصب‌ شده برای پیش‌ خرید‌ کنندگان دیجیتالی در دسترس قرار بگیرد. اما کسانی که نسخه دیسکی بازی را تهیه کرده‌ اند، باید به‌ روز رسانی روز اول بازی را دانلود نمایند.

نقدها و امتیازهای بازی Alan Wake 2

توماس پوها، مدیر ارتباطات در Remedy Entertainment، در یک مصاحبه به تازگی اشاره کرد که توسعه بازی Alan Wake 2 برای Xbox Series S به وجود مشکلاتی اساسی انجامیده است. او توضیح داد که از نظر CPU، تفاوت زیادی بین سری ایکس و سری اس وجود ندارد، اما مشکل اساسی در GPU سری اس وجود دارد. همچنین تأکید کرد که داشتن حافظه کمتر برای کار به یک مشکل بزرگ تبدیل می‌شود. او درباره مقیاس‌ پذیری بازی و تفاوت بین نسخه PC و کنسول صحبت کرد و تأکید کرد که حافظه در PC مشکلی ندارد و تفاوت قدرتی قابل ملاحظه‌ای بین Xbox Series X و Xbox Series S وجود دارد.

Alan Wake 2 در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۵ آبان ۱۴۰۲) برای پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌ های شخصی (PC) منتشر خواهد شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا