اخبارانیمیشن

معرفی انیمیشن من نفرت انگیز4 و تاریخ اکران Despicable Me4

کمپانی های ایلومینیشن و یونیورسال، اولین تریلر رسمی انیمیشن “من نفرت انگیز4” (ِDespicable Me 4) را منتشر کردند. در قسمت جدید این انیمیشن دوباره گرو، همسرش، دخترانش و مینیون ها باز می گردند اما این خانواده در این قسمت یک عضو جدید بامزه به نام گرو جونیور دارند.
در ادامه مجموعه پر طرفدار و محبوب انیمیشن من نفرت انگیز4، گرو (استیو کارل) که سوپر جنایتکار بوده حالا به یک عامل مبارزه کردن با جنایت تبدیل شده و با خانواده اش و مینیون های زرد بامزه بازگشته و تبدیل به پدری مهربان و همسری وفادار شده است.

خلاصه داستان من نفرت انگیز4:

در قسمت چهارم من نفرت انگیز، گرو و همسرش لوسی به همراه دخترانشان مارگو، ادیت و آگنس از عضو جدید خانواده شان استقبال خواهند کرد: پسرشان گرو جونیور، که قصد دارد پدرش را عذاب داده و اذیت کند.
گرو با دشمن جدیدی به نام ماکسیم لو مال و دوست دختر خود والنتینا که زنی جذاب و خطرناک می باشد، روبرو می شود و خانواده اش مجبور به فرار می شوند. در این فیلم شخصیت های جدیدی نیز معرفی می شوند که صداگذاری آنها توسط ویل فرل،جوی کینگ، سوفیا ورگارا، استفن کولبرت، کلویی فاینمن و مدیسون پولان انجام شده می باشد. پیر کافن خالق مینیون ها نیز بعنوان صداگذار این شخصیت های بامزه محبوب بازگشته است.
صداپیشگی دشمن جدید گرو، ماکسیم لو مال را ویل فرل برعهده دارد و سوفیا ورگارا بجای دوست دختر ماکسیم یعنی والنتینا صحبت می کند.

کریستین ویگ، میراندا کازگروو، استیو کوگان، کریس رنو، دانا گایر و پیر کافن برای صداپیشگی شخصیت های من نفرت انگیز4 باز گشته اند.
کریس ملداندری یکی از بنیان گذاران کمپانی ایلومینیشن، تهیه کنددگی قسمت چهارم این انیمیشن را برعهده دارد.
کریس رناد کارگردان (من نفرت انگیز) و (من نفرت انگیز2) همراه با پاتریک دلاژ کارگردان قسمت چهارم این انیمیشن هستند و مایک وایت نیز نویسندگی این قسمت را انجام داده است.

تاریخ اکران من نفرت انگیز4:

انیمیشن من نفرت انگیز4 در تاریخ 3 جولای 2024 ( 13 تیرماه 1403) در سینماها اکران خواهد شد و ماجراهای جدید خانواده گرو با دشمنان جدیدش را به نمایش می گذارد.

بیشتر بخوانید: تولید فیلم سینمایی “مایکل جکسون”

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا